En. Mohd Azizul Sanin Juruteknik Makmal tengah membaiki komputer pusat akses. Tugas dihari terakhirnya di sekolahku pada 19 Mac 2009 sebelum berpindah ke jawatan baru Pegawai Multimedia. Beliau seorang yang penuh komitmen dengan kerjanya....Syabas daripada pihak saya. Sepanjang beliau di sekolah banyak kerjaku berkaitan dengan makmal dan IT menjadi mudah.







Inilah suasana Pusat Akses Sekolahku, kami tengah sibuk menyediakan username dan password untuk pelajar. Azizul sibuk menyediakan tapak alamat program zoom-a. Makmal ICT belum dapat digunakan sebab masalah elektrik yang baru pulih tapi adalah masalah server pula...





24 hb Mac 2009, Hari pertama program zoom-a di sekolah. Beberapa orang pelajar sedang menjawab soalan yang telah disediakan oleh para guru subjek sains, matematik, Bahasa Melayu dan Bahasa Inggeris.....Selamat Berjaya..

0 Responses to "Pusat Akses SK. Karamunting"

Catat Ulasan

  • Biodata Hamba
      :: Nama ::
      Mohammad Aris Bin Arshad
      :: Asal ::
      Sandakan, Sabah
      :: Pendidikan ::
      Diploma Perguruan Malaysia
      :: Opsyen ::
      Peng.Sains / Peng. Melayu
      :: Email ::
      mohammadarisarshad@yahoo.com.my atau Arisarshad@gmail.com
      :: Alamat ::
      SK. Karamunting, WDT 25, 90009, Sandakan,Sabah
      :: Phone Number ::
      014-8665958

    Mutiara Kata

    • Tujuan agama yang benar dan ilmu yang benar hanyalah satu iaitu menuju kebenaran yang mutlak.Ilmu untuk mengetahui dan agama untuk merasai.Ilmu untuk bendanya dan agama untuk jiwanya. ( Hamka ). Orang yang berakal, tidak berdukacita kerana miskin, bahkan yang menjadikannya berdukacita ialah sekiranya ia berkurangan akal dan tidak mengerjakan amal soleh. (ulama). Sabda Rasulullah saw : Sembahlah Allah eakan-akan kamu melihatNya. Jika kamu tidak melihatNya yakinlah bahawa Allah melihat kamu. Dengan cara begini kamu tergolong di kalangan orang yang baik. (Riwayat Imam Ahmad)

    Degupan

    Waktu Solat

    Notice Board


    Bermula 2 Februari 2009
    7.00 malam

    [TONTON ONLINE]